Menjavanje osebja v revizijskih podjetjih

V prispevku so predstavljeni pojav menjavanja osebja v podjetjih, vplivi (pozitivni in negativni), ki jih ima odhod zaposlenega iz podjetja, dejavniki, ki vplivajo na odhod zaposlenega iz podjetja, ter predlogi za doseganje optimalnega želenega obsega menjavanja osebja v podjetju. Problematika je posebej obravnavana tudi za revizijska podjetja. Menjavanje osebja je pojav, ki je normalen, tudi v revizijskih podjetjih. Praviloma gre redkeje za menjavanje izkušenih zaposlenih in pogosteje za menjavanje manj izkušenih zaposlenih. Prvo in drugo menjavanje osebja je za podjetja potrebno. Vsako podjetje si prizadeva zaposliti ter obdržati najboljše zaposlene, da si s tem zagotovi uspešnost pri doseganju poslovnih ciljev, hkrati pa zmanjša breme ob zamenjavah pri teh zaposlenih. Nekateri od dejavnikov, ki vplivajo na zaposlenega, da zapusti podjetje, so manjše zadovoljstvo pri delu, neugodno dojemanje poklica, čezmeren stres, slaba delovna klima in manko ugodnosti. Dejavniki, kot so pomanjkanje izzivov pri delu, premalo možnosti za strokovni razvoj in manko napredovanj, so v reviziji verjetno manj relevantni. Možni predlogi za doseganje optimalnega želenega obsega menjavanja osebja v podjetju so na primer boljše zagotavljanje možnosti za strokovno rast in razvoj, redna krepitev timskega duha, redni razgovori in komunikacija ter zagotovitev raznih ugodnosti zaposlenim. Med predlogi za revizijska podjetja pa je razvijanje postopkov za izboljšanje pogleda zaposlenih na poklic revizorja in revizijo ter izboljšanje ponosa zaposlenih v revizijskih podjetjih glede njihovega dela in stroke.

SIR*IUS 4/2024
SIR*IUS 4/2024 prikazna slika

Ostale številke revije SIR*IUS